FOODSCAPE 2018

Foodscape arrangeres for første gang og vi er selvfølgelig med. Foodscape er en arena hvor norske aktører viser hvordan du som jobber profesjonelt med mat kan bli mer bærekraftig på en konkurransedyktig måte. Hovedfokuset er sunn mat som samtidig er bra miljøet.

21/09/2018

Foodscape er en læringsarena hvor du kan delta på workshops og seminarer om bærekraftstrategi, produktutvikling og nye samarbeidsmodeller, samt besøke utstillingen og møte aktørene som deltar.

 

Tilbud om billetter til redusert pris

 

OBS! Det er kun kjøp via billettlinkene nedenfor som gir deg rabatterte billetter!

 

Vi tilbyr 40 % rabatt på 2-dagers pass og dagspass, som inkluderer inngang til Foodscape messen og alle seminar den aktuelle dagen.
Linkene under viser programmet for de forskjellige dagene, samt billettbestilling:
2-dagers pass (Kr 1700,-) 10 – 11.oktober, 40 % rabatt (Ordinærpris 2850,-)››
Dagspass onsdag (Kr 1100,-) 10.oktober, 40 % rabatt (Ordinærpris 1850,-)››
Dagspass torsdag (Kr 800,-) 11.oktober, 40 % rabatt (Ordinærpris 1350,-)››

 

Har du ikke anledning til å sette av en hel dag, kan du kjøpe en inngangsbillett til Foodscape inkl. ett seminar, for kr 250 pr dag eks mva (ord.pris kr 500). Disse finner du her:
Inngang utstilling + ett seminar, 10.oktober, kun kr 250,- ›› 
Inngang utstilling + ett seminar, 11.oktober, kun kr 250,- ›› 

 

Hvis du kun ønsker å besøke utstillingen, får du gratis inngang her:
Kun inngang utstilling, onsdag 10.oktober, kr 0,- ››
Kun inngang utstilling, torsdag 11.oktober, kr 0,- ››

 

Bærekraft i Orkla

Bærekraft står høyt på agendaen her i Orkla. Vi ønsker å ta vår del av ansvaret og bidra til å løse de globale helse- og bærekraftsutfordringene.

Det gjør vi blant annet ved å utvikle sunnere matvarer, redusere matsvinn og lansere nye produkter som representerer gode miljøvalg i hverdagen. Vi har gjennom flere år engasjert oss for å ta vare på regnskogen og vi jobber målrettet for å unngå at råvarene vi bruker i Orklas produkter bidrar til avskoging.

I vår bærekraftsstrategi har vi satt tydelige mål for arbeidet vårt mot 2025 og vi har løftet frem fem hovedområder der Orklas innsats vil være viktig både for samfunnet og for vår langsiktige verdiskaping. Bærekraftig vekst er den nye normen for næringslivet. Som et stort nordisk selskap har vi i Orkla et ansvar for å lede an i vår bransje. I godt selskap med Global Compact-bedrifter over hele verden satte vi i 2015 FNs nye globale mål for bærekraftig utvikling på agendaen. Vår konsernsjef Peter A. Ruzicka har personlig signert en forpliktelse til FNs bærekraftsmål.

 

 

 

Se en detaljert oversikt over programmet.

 

Håper vi sees!