Idun Kundeportal gjør hverdagen enklere

Idun kundeportal er utviklet for å gjøre din hverdag enklere.

Det kan se ut som at du ikke bruker Idun Kundeportal når dere bestiller varer, og det kan det være mange grunner til. Men vi mener at vi har en løsning som vil hjelpe deg – hver dag! Bestillingene kan gjøres via app, nettside fra hvilken som helst plattform.

I tillegg til å bestille varer og endre bestillingen helt opp til bestillingsfrist kan du også sette på varsler og påminnelser helt enkelt. Du kan også se hvor lang tid det er igjen før din bestillingsfrist går ut når du er logget inn.

Visste du at du kan lagre faste bestillingslister i kundeportalen? Du endrer antall før du bestiller. Du og dere kan lagre alle deres resepter i BakeIt med korrekt deklarasjon og næringsinnhold – legg til eventuelle eksterne produkter selv. Kalkylene viser hva deres produkter koster og du kan legge til variable kostnader selv. Du har mulighet til full kostnadskontroll på dine produkter. I tillegg finner du all historisk bestillinger, fakturaer og eventuelle kreditnotaer. Eventuelle reklamasjonssaker har du også oversikt over.
ALT PÅ ETT STED!

Nå er det snart tid for telling og visste du at du kan opprette  tellelister og få ut rapporter som regnskap, revisorer drømmer om?

I tillegg finner du alle våre brosjyrer, nyheter og inspirasjon.

Vi håper du vil teste det ut og vi hører gjerne fra deg om eventuelle forbedringer vi kan se på.

Sist, men ikke minst – vi har også løsning for nettbutikk – ta kontakt for å komme i gang; helen.tonsjo@idun.no

Alt dette er helt gratis for deg siden du er kunde hos oss!

Logg deg inn i Idun kundeportalen med ditt telefonnummer

Ta kontakt om du trenger hjelp til å komme i gang eller har andre spørsmål knyttet til kundeportalen.

Meld deg på vårt nyhetsbrev!

Vil du ha inspirasjon, nyheter og tilgang til tidsriktige oppskrifter anbefaler vi at du melder deg på vårt nyhetsbrev. Da holder du deg oppdatert på nye trender og produktnyheter.

La deg inspirere til nye, smakfulle valg på din meny.